Гарантійні умови

Гарантійні умови

Перед використанням кавового обладнання обов'язково ознайомтеся з інструкцією!

Гарантія не дійсна при пошкодженні гарантійної захисної пломби на корпусі апарата!

УВАГА — нове ковоке обладнання поверненю не підлягає!

ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте справність обладнання при покупці!

Оплата послуг доставки товару та грошей здійснюється покупцем.

Оплата пені за зберігання товару складі Нової Пошти (ін.) проводиться покупцем.

Гарантія дійсна лише в тій країні, де було придбано кавоварку/автомат.

Несправний виріб у гарантійний період ремонтується безкоштовно або замінюється на новий.\Право на вирішення питання щодо необхідності їх заміни чи ремонту залишається за сервісним центром реалізатора (продавця).

За виконання гарантійних ремонтів гарантійний термін збільшується на період перебування товару в ремонті. Вказаний час вираховується з моменту надходження обладнання для ремонту.

Для отримання гарантійних умов послуг зв'яжіться з нами по тел. (044) 362-62-55, (068) 817-86-72.

Адреса нашої сірсівного центру: г. Київ, ул. Васильківська 31/17 обо Новая почта.

Гарантійна заміна відбувається при наявності недоліків виробу, виникнутих з вини виробника і лише у випадку, якщо:

  • товар зберіг товарний вигляд і не зазнав механічних пошкоджень;
  • збережено гарантійний сертифікат, розрахунковий документ (товарний чек, гарантійний талон або рахунок-фактура), виданий споживачеві разом із проданим товаром;
  • монтаж, виконаний без порушень норм та вимог виробника, викладених в інструкції (що видається під час продажу);
  • товар був використаний третіми особами.

Гарантія не поширюється на

  • дефекти, спричинені змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеній у посібнику з експлуатації;
  • дефекти спричинені використанням витратних матеріалів, що не відповідають вимогам експлуатації;
  • умисне пошкодження, пошкодження внаслідок недбалого поводження або недотримання інструкцій з експлуатації, неправильної установки, підключення, адаптації до місцевих технічних умов покупця, експлуатації, зберігання та транспортування;
  • обладнання, яке пошкоджене внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів та інших ситуацій, які не залежать від продавця;
  • використання невідповідної напруги;
  • пошкодження внаслідок електрохімічної реакції, іржі, корозії чи впливу води;
  • пошкодження, спричинене потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах чи тварин;
  • пошкодження внаслідок перебування у незвичному навколишньому середовищі;
  • видаткові частини, у тому числі фільтри;
  • ремонт, виконаний неуповноваженими особами з порушенням вимог виробника та норм техніки безпеки;
  • електроніку у разі відсутності стабілізатора напруги;
  • повреждения вследствие электрохимической реакции, ржавчины, коррозии или воздействия воды; 
  • повреждение, вызванное попаданием внутрь изделия посторонних предметов, веществ, жидкостей, насекомых или животных; 
  • повреждения вследствие пребывания в непривычной окружающей среде; 
  • расходные части, в том числе фильтры; 
  • ремонт, выполненный неуполномоченными лицами с нарушением требований производителя и норм техники безопасности; 
  • электронику, в случае отсутствия стабилизатора напряжения. 

ОЗверніть увагу, що комплектація б/у кавомашини складається з усіх необхідних деталей для правельної роботи апарату та використання його базової функціональності. Комплектація обладнання може відрізнятися від комплектації нового.

В комплект б/у кавомашини не входит:

  • Фільтр та утримувач фільтра;
  • Пензлик для чищення;
  • Мірна ложка;
  • Ключ пристрою приготування (ключ регулювання помелу);
  • Смужка визначення жорсткості води;
  • Автокапучинатор (за винятком Saeco Royal Cappuccino, Saeco Royal Professional);
  • Захисний кожух у бункер зерна;
  • Підставка під кофемашину, що обертається;

ОБОВ'ЯЗКОВО ЗБЕРІГАЙТЕ ЧЕК! Чек є доказом здійснення покупки. Гарантія дійсна лише за наявності чека.

ВАЖЛИВО!

Виїзд майстра і доставка НЕ ПОКРИВАЕТЬСЯ гарантійними умовами та сплачується клієнтом! Гарантійний ремонт та діагностика проводиться виключно в сервісному центрі!

Рекомендації по догляду:

1) Щоб забезпечити максимальну ефективність роботи техніки, обов'язково вивчіть інструкції щодо застосування та надалі дотримуйтесь їх. Крім того, дотримуйтесь інструкцій з техніки безпеки та охорони праці.

2) Перевірте наявність розетки поруч із місцем встановлення техніки. Не використовуйте подовжувальний шнур. Ми настійно рекомендуємо звернутися до професійного електрика, щоб забезпечити правильне та безпечне встановлення техніки.

3) Завжди утримуйте Вашу техніку в чистоті. Користуйтеся тільки тими засобами, що рекомендовані інструкцією по застосуванню. Не використовуйте абразивні миючі губки, оскільки вони можуть подряпати або пошкодити поверхню виробів.

4) Використовуйте в апаратах тільки сертифіковану (не відволожену) продукцію та очищену (питну) воду.

5) Щоб уникнути передчасної поломки апарата, встановіть стабілізатор мережі.